ارائه خدمات مستمر و ارزشمند توتال ، نوید بخش آرامش و اطمینان
در دنیای در حال پیشرفت کنونی تغییرات سریع وعمیق سبب شده که هرچند گاهی نظریات و تکنیکهای جدیدی وارد عرصه فعالیت شده و به ناچار سازمانها پذیرای این تغییرات شده اند. نویدآوران جهت پاسخگویی به نیازهای آتی سازمانها، خدمات پشتیبانی خود را با بهره گیری از کارشناسان متخصص و کاربلد خود، در کوتاه ترین زمان به مشتریان عرضه داشته و جهت افزایش دایره انتخاب، خدمات خود را به شکل های مختلف ارائه میدهد.

انواع خدمات پشتیبانی توتال:
- قراردادهای پشتیبانی سالیانه
- خدمات موردی
نوع خدمات | نوع پشتیبانی | آنکال | وب کال | توتال | پریمیوم |
پشتیبانی و پاسخگویی به کلیه سوالات |
تلفن |
* |
* |
* |
* |
پشتیبانی و پاسخگویی به کلیه سوالات |
وب |
|
* |
* |
* |
کنترل عملکرد نرم افزار و فایل های پشتیبان |
وب |
|
* |
* |
* |
پشتیبانی نصب مجدد |
وب |
|
* |
* |
* |
ارائه ورژن جدید نرم افزار |
وب |
* |
* |
* |
* |
همراهی برای بررسی مغایرت و کنترل داده ها |
وب |
|
* |
* |
* |
پشتیبانی نصب |
حضوری |
|
|
تا 2 بار |
تا 5 بار |
آموزش مجدد پرسنل (ساعت) |
حضوری |
|
|
تا 8 ساعت |
تا 12 ساعت |
عملیات اصلاحی روی داده ها |
وب |
|
|
* |
* |
تغییر رویه اجرای نرم افزار |
وب |
|
|
* |
* |
درصد تخفیف تعویض قفل |
|
|
|
50 |
90 |
درصد تخفیف ارائه بانک اطلاعاتی جدید |
|
|
|
50 |
90 |
پشتیبانی حضوری (تعداد در سال) |
|
|
|
|
تا 12 نوبت |
ساعات ارائه خدمات (در ایام غیر تعطیل) ، (پنج شنبه از 8 الی 13) |
|
8 الی16 |
8 الی16 |
8 الی16 |
8 الی20 |
ارائه خدمات در روزهای تعطیل و پنج شنبه |
|
|
|
|
8 الی 15 |
مجموع ساعات ارائه خدمات در طول سال |
|
|
|
|
|
خدمات حضوری در محدوده شهر مشهد الرضا می باشد و خارج از شهر مشهد بصورت موردی محاسبه خواهد شد.
ارتباط با واحد پشتیبانی
تلفن : 43 - 36012440 - 051
فاکس : 36012436 - 051
ایمیل :این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید