ارائه خدمات مستمر و ارزشمند توتال ، نوید بخش آرامش و اطمینان

در دنیای در حال پیشرفت کنونی تغییرات سریع وعمیق سبب شده که هرچند گاهی نظریات و تکنیکهای جدیدی وارد عرصه فعالیت شده و به ناچار سازمانها پذیرای این تغییرات شده اند. نویدآوران جهت پاسخگویی به نیازهای آتی سازمانها، خدمات پشتیبانی خود را با بهره گیری از کارشناسان متخصص و کاربلد خود، در کوتاه ترین زمان به مشتریان عرضه داشته و جهت افزایش دایره انتخاب، خدمات خود را به شکل های مختلف ارائه میدهد.

support

 
 انواع خدمات پشتیبانی توتال:
  • قراردادهای پشتیبانی سالیانه
  • خدمات موردی
نوع خدماتنوع پشتیبانیآنکالوب کالتوتالپریمیوم
پشتیبانی و پاسخگویی به کلیه سوالات تلفن * * * *
پشتیبانی و پاسخگویی به کلیه سوالات وب   * * *
کنترل عملکرد نرم افزار و فایل های پشتیبان وب   * * *
پشتیبانی نصب مجدد وب   * * *
ارائه ورژن جدید نرم افزار وب * * * *
همراهی برای بررسی مغایرت و کنترل داده ها وب   * * *
پشتیبانی نصب حضوری     تا 2 بار تا 5 بار
آموزش مجدد پرسنل (ساعت) حضوری     تا 8 ساعت تا 12 ساعت
عملیات اصلاحی روی داده ها وب     * *
تغییر رویه اجرای نرم افزار وب     * *
درصد تخفیف تعویض قفل       50 90
درصد تخفیف ارائه بانک اطلاعاتی جدید       50 90
پشتیبانی حضوری (تعداد در سال)         تا 12 نوبت
ساعات ارائه خدمات (در ایام غیر تعطیل) ، (پنج شنبه از 8 الی 13)   8 الی16 8 الی16 8 الی16 8 الی20
ارائه خدمات در روزهای تعطیل و پنج شنبه         8 الی 15
مجموع ساعات ارائه خدمات در طول سال          

خدمات حضوری در محدوده شهر مشهد الرضا می باشد و خارج از شهر مشهد بصورت موردی محاسبه خواهد شد.

 

ارتباط با واحد پشتیبانی

تلفن : 43 - 36012440 - 051

فاکس : 36012436 - 051

ایمیل :این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید